Sikersztori: VízTudatosan.hu

A sikeres vállalkozások legfontosabb ismérve a hatékonyság és a folyamatos innováció. A VízTudatosan.hu és a SOMACRM közös projektje egy kiváló példa arra, hogyan lehet egy víztakarékossági programot hatékonyan menedzselni és jelentős eredményeket elérni. Ismerje meg részletesen ezt a sikersztorit, amely nemcsak környezetvédelmi szempontból példaértékű, hanem jelentős anyagi megtakarítást is hozott az érintett háztartásoknak.>>>

A kihívás: Hatékony víztakarékossági program

A VízTudatosan.hu márka mögött álló Marschalkó Global Group Kft. számos sikersztori projektet vezényelt már le az évek során. Céljuk, hogy a háztartások ivóvíz felhasználását csökkentsék, ezzel kímélve az értékes vízkészleteinket és a családok pénztárcáját. Azonban egy ilyen átfogó program megszervezése és menedzselése nem egyszerű feladat, különösen akkor, ha rengeteg lakossági ügyféllel kell tartani a kapcsolatot, és az adatokat hatékonyan kell kezelni.

A megoldás: Call center és CRM rendszer összekapcsolása

A VízTudatosan.hu márkával közös projektben a feladatunk az volt, hogy a call centeres munkatársak által kezelt hívásokat és az ebből származó ügyféladatokat hatékonyan integráljuk a cég által használt SOMACRM rendszerbe. Ez magában foglalta a call center és az értékesítő munkatársak által használt webes űrlapok elkészítését, melyek segítségével az adatokat közvetlenül a CRM-be küldték. 

Az automatizálásnak köszönhetően, a CRM rendszer, az információk alapján, képletekkel előkészíti a kalkulációkat az auditorok számára, akik mindezek alapján képesek pontosan kiszámolni a költségmegtakarítást és energiahatékonyságot az energetikai szolgáltatók számára.

Csapatunk gyorsan és hatékonyan létrehozta a szükséges webes űrlapokat, amelyekkel a VízTudatosan.hu call centeres és értékesítő munkatársai egyszerűen és pontosan rögzíteni tudják az ügyféladatokat. 

A CRM rendszer teljesen automatikusan kezeli a beérkező adatokat, így az auditorok számára mindig naprakész információk állnak rendelkezésre.

Az eredmények: Lenyűgöző számok és jelentős megtakarítás

A számok is jól mutatják, hogy mekkora sikersztori lett ez a program. Három hónap alatt a Call centeres munkatársak 35 000 embert hívtak fel, és ebből 24 000 ügyféllel szerződtek le. Az ügyfelek számára az átlagos vízfogyasztás csökkentése 35–40% közötti megtakarítást eredményezett, ami nemcsak környezetvédelmi szempontból, hanem anyagilag is jelentős előnyöket hozott.

Partnerünk rendkívül elégedett volt az együttműködésünkkel. Az ügyfél kiemelte, hogy a csapatunk gyorsan, pontosan és a szükségtelen köröket elkerülve dolgozott, ami jelentősen megkönnyítette a közös munkát. Értékelték, hogy régóta a szakmában vagyunk, illetve, hogy a szakértelmünk és rugalmasságunk nagyban hozzájárult a program sikeréhez.

A VízTudatosan.hu csapata és a SOMACRM együttműködése egy kiváló példa arra, hogy a megfelelő technológiai megoldásokkal hogyan lehet hatékonyan és eredményesen menedzselni a legkomplexebb programokat is. Egy-egy ilyen sikersztori inspirálhat más vállalkozásokat is, hogy merjenek belevágni hasonló projektekbe, hiszen a megfelelő partnerrel a siker garantált.

Ha szeretné, hogy az Ön vállalkozása is hasonló sikereket érjen el, lépjen kapcsolatba velünk még ma! Tudjon meg többet arról, hogyan segíthet a SOMACRM az Ön cége hatékonyságának és eredményességének növelésében. Kattintson ide, és emelje a következő szintre a vállalkozását most!>>>