E-mail Menedzser

Az E-mail Menedzser egy integrált e-mail kliens, ami lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy végrehajtsanak CRM-mel kapcsolatos műveleteket a bejövő e-maileken.

Megjegyzés! Ez a funkció elérhető a SOMACRM Kapcsolat Menedzsment kiadásában, Eladás kiadásában, Támogatás kiadásában és a Végső kiadásában.

E-mail Menedzser egy integrált email kliens, amely lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy végrehajtsanak összefüggő eljárásokat a bejövő e-maileken. Ez segít  Önnek, hogy létrehozzon Vevőjelölteket, Kapcsolatokat, Szervezeteket, Jegyeket és Teendőket az e-mailekből, melyek megérkeztek a postaládájába. Amennyiben a küldő email azonosítója megegyezik egy rekorddal a SOMACRM-ben, több tevékenységet is le tud végezni, mint például email Megerősítése, Teendő Hozzáadása, Kommentálás és Jegy. Ezen felül összeállíthat, megválaszolhat, továbbíthat e-maileket stb. 

  1. Lépés: Bejövő mail szerver konfigurálása

Válassza ki az e-mail szolgáltatóját, hogy fogadni tudja az összes e-mailt közvetlenül a SOMACRM-ben. Ha az e-mail szolgáltatója Gmail, Yahoo vagy Fastmail, akkor a mail szerver neve automatikusan ki lesz töltve. Ellenkező esetben Önnek kell manuálisan megadnia a szerver nevét vagy IP címét.

Kövesse ezt a néhány egyszerű instrukciót az email szolgáltató konfigurálásához

1.       Kattintson az E-mail Menedzserfülre. Ekkor Ön a Beállításokhoz lesz navigálva.

2.       A Beállítások fülön válassza ki az email szolgáltatóját

3.       E-mail menedzser neve automatikusan ki lesz töltve Gmail, Yahoo és Fast mail esetén.

4.       Adja meg a felhasználónevét és jelszavát

5.       Adja meg a frissítés idejét

6.       Kattintson a Mentésre.

Megjegyzés! Ha a postafiókja még nincs konfigurálva, akkor Ön a Beállításokhoz lesz navigálva. Abban az esetben ha a postafiókja már konfigurálva lett, a Beállításokat a bal oldalon találja.

Ha az email szolgáltatójának neve nem szerepel a listában (pl: Aol), akkor kattintson az E-mail fiók típusára és kattintson a Másik feliratra.

  1. Kattintson a Beállítások fülre, majd az E-mail fiók típusára és válassza ki, hogy Másik
  2. Adja meg az E-mail szerver nevét vagy IP címét (pl: imap.aol.com Aol-hoz)
  3. Adja meg a Felhasználónevét és Jelszavát
  4. Válasszon protokollt amelyet támogat az e-mail szolgáltatója
  5. Engedélyezze az SSL opciót, amelyet támogat az e-mail szolgáltatója
  6. Adjon meg érvényes tanúsítványt, amennyiben van Önnek
  7. Adja meg a Frissítési időt
  8. Kattintson a Mentésre

Figyelem! SOMACRM csak az IMAP-ot támogatja. POP3 egyelőre még nem támogatott.

2. Lépés: Új rekordok létrehozása az e-mailekből

Ha az email, amelyet kapott nem egyezik egyik e-mail mezővel sem a SOMACRM-ben meglévő rekordokban, akkor létrehozhat egyéb Vevőjelölteket, Kapcsolatokat, Szervezeteket vagy Jegyeket az e-mailen belül.

Kövesse ezt a néhány egyszerű instrukciót, hogy hozzáadhasson rekordokat az e-mailen belül.
  1. Nyissa meg az e-mailjét

2. Az oldal jobb oldalán a Kapcsolódó Rekordok alatt látja, hogy van-e egyezés

3. Ha az email nem egyezik, kattintson a Műveletek legördülő menüre

4. Kattintson a Vezető Hozzáadására vagy a Cég hozzáadására vagy a Kapcsolatok Hozzáadására vagy a Kérés Hozzáadására.

5. Módosítsa az értékeket az előugró ablakban, ha ez szükséges

6. Kattintson a Mentésre

 

3. Lépés: Meglévő rekord frissítése e-mailen belül

Ha az email egyezik a meglévő rekorddal a SOMACRM-ben, társíthat hozzá Teendőt, Jegyet, hozzáadhat Kommentet vagy csatolhat egy e-mailt a rekordhoz.

Kövesse ezt a néhány egyszerű instrukciót, hogy frissítsen egy rekordot e-mailen belül

1. Nyissa meg az e-mailt

2. Az oldal jobb oldalán a Kapcsolódó Rekordok alatt látja, hogy van-e egyezés

3. Ha az e-mail egyezik, kattintson a Műveletek legördülő menüre

4. Kattintson a Teendő hozzáadására, Jegy Hozzáadására, Komment hozzáadására vagy E-mail Csatolására.

5. Módosítsa az értékeket az előugró ablakban, ha ez szükséges

6.Kattintson a Mentésre

4. Lépés:  Több Művelet

Eltekintve a bejövő e-mailek üzemeltetésétől, több műveletet is végrehajthat,  mint például az e-mailek kiküldése, megválaszolása és továbbítása, keresés, csoportosíthatja az összes elküldött e-mailt a SOMACRM-ből különböző mappákba, mentheti a piszkozatokat stb. Az Egyedi szűrők a személyes e-mail fiókjában is megjelennek. Áthelyezheti az e-maileket mappákba és ezeket a mappákat is.

E-mailek elküldése

Kövesse ezt a néhány egyszerű instrukciót, hogy elküldjön e-maileket az E-mail Menedzserből

  1. Kattintson az E-mail Menedzser fülre
  2. Kattintson az E-mail írásra
  3. Adja meg a címzett e-mail címét a Címzett mezőben. Kattintson a mappára a Címzett mellett, hogy a SOMACRM-ben lévő összes rekordban keresni tudjon e-mail azonosítókat
  4. Csatolhat fájlokat az e-mailjéhez. Kattintson a Feltöltésre, hogy csatolni tudjon fájlokat a számítógépéről, vagy kattintson a Dokumentumok kiválasztására, hogy olyan fájlokat csatoljon, amelyek el vannak mentve a Dokumentumokban
  5. Kattintson a Mentés Most-ra, hogy e-mailjét Piszkozatként mentse. Ezeket az e-maileket kiküldheti később
  6. Kattintson az E-mail sablon kiválasztására, hogy a korábban elmentett e-mail sablonokat feltöltse
  7. Továbbá lehetnek az e-mailben szövegek, képek, táblázatok stb.
  8. Miután összeállította az e-mailt, kattintson a Küldés gombra

 

Elküldött üzenetek

Minden SOMACRM-ből kiküldött email láthatóvá válik az Elküldött Üzenetek menüpont alatt. A csoportos e-mailek küldhetőek Vevőjelölteknek, Kapcsolatoknak, Szervezeteknek és Felhasználóknak különböző mappák szerint. A CRM-ből küldött e-mailek láthatóak a Jelentések menüpont alatt az E-mail jelentések mappában.

Továbbá, az E-mail Menedzser beállításokban ki tudja választani, hogy az e-mail fiókja melyik mappájába szeretné másolni az elküldött üzeneteket. Javasoljuk, hogy legyen egy Elküldött Üzenetek nevű mappája az e-mail fiókjában és válassza ezt a mappát az E-mail Menedzserben.