Értékesítésre CRM + Mobil verzió / Ingyenes

Küldje el az egyéni, célzott, illetve tömeges e-maileket a kapcsolatok és ügyfelek részére, és lássa meg, hogyan kapcsolódnak egymással az érdeklődései, hogy elemezhessék és javítsák a kampány teljesítményét.

 

Kampányok  modul – minden kampány, azaz hírlevél, facebook, google adwords, konferencia stb. típusú kampány felvihetők a rendszerbe. E-mail küldése lehetséges a vevőjelöltek, cégek és kapcsolatok számára. A célközönség tetszőleges szűrők alapján megadhatók és az eredmények is fel vihetők, mint például érdeklődők száma, ajánlatok száma és megrendelések száma.

 

 

Egységesítse és tárolja a kapcsolatok mellett a részletezett feljegyzéseket, dokumentumokat, e-maileket, naptári eseményeket, és így tovább. Ezenfelül állítsa be, hogy milyen információkat és frissítéseket láthat minden egyes CRM felhasználó, és automatizálja az üzleti tevékenységeket, mint például az e-mail válaszokat és frissítse az információkat.

Műszerfal – a kezdőoldalon személyre szabottan állítható be saját műszerfal, mely a napi munkát és a gyors áttekinthetőséget segíti

Naptár – esemény és teendők rögzítése, értesítések, figyelmeztetések beállítása e-mailben. A naptárban rögzített események, kiszállások és teendők automatikusan kapcsolhatók adott ügylethez vagy személyhez.

Google – a fontos események és teendők átküldése az Ön személyes Google naptárába, mobil telefon naptárába

Cégek  – minden cég vagy partner, melyekkel kapcsolatban áll, az adott cég adatlapján minden tevékenység és előzmény megjeleníthető egyszerre

Kapcsolatok  – a cégeket képviselő személy, vagy személyek – az adatlapon a cégekhez hasonlóan szintén minden aktivitás és előzmény elérhető, ami a kontaktszeméllyel kapcsolatban történt

Feljegyzések - minden adatlapnál (legyen az cég vagy akár egy kivitelezés) lehetőség van egyedi megjegyzések hozzáfűzésére, ezzel is növelve a fontos információk rögzítését - automatikusan mentésre kerül a megjegyzést tevő személye és mentés időpontja

Dokumentumok - Bármilyen papír alapú vagy más formátumban érkező dokumentumot (PDF, Word, stb.), akár szakmai rajzokat is csatolhatunk az ügyfél adatlapjához, így a lekérdezések folyamán teljes körű képet kaphatunk partnerünkről azonnal.

A mi oldalunk - internet használatának kezelése esetére engedélyezhet olyan weboldalakat crm rendszeren belül, csak amit látogathatnak a kollégák a cégen belül

RSS hírfolyam - rss hírolvasónkon keresztül a felhasználók naprakészen olvashatják a rájuk tartozó híreket

E-mail menedzser - a rendszerbe integrált levelezőrendszerrel a bejövő és kimenő levelek kezelésén kívül lehetőség van a levelek személyhez történő kapcsolására is, így a levelezés is megjelenik az ügyfél adatlapján, az e-mailek pedig az ügyfél törzsből is könnyedén elérhetővé

E-mail sablonok - előre megírt e-mail sablonokat menthet el, hogy egy sablonlevél elküldése ne vegyen el több időt, mint pár kattintás. De megfelelő beállítással automatikus munkafolyamatként önmagától is megteszi ezt a rendszer

Lomtár – a törölt adatok átmenetileg a lomtárba kerülnek, ahonnan szükség esetén visszanyerhetőek

Jelentések – a rendszer az előre megadott egyedileg testre szabott adatok alapján rendszeresen jelentéseket küld a megadott felhasználóknak napi, heti vagy havi rendszerességgel

Kapcsolja össze honlapját, vagy importálja érdeklődőit a rendszerbe, és dolgozzon ki egy eljárást a hatékonyság mérésére, és alakítsa át érdeklődőit a potenciális értékesítési lehetőségekre, és ezenfelül tudja meg mik a potenciális lehetőségei. Továbbá lássa meg az értékesítési csatornát, lehetőségeket állapot szerint, egyéni és csoport szintű teljesítményt

Webes űrlapok - A modul segítségével weboldalának űrlap része integrálható a rendszerrel és az ügyfél által kitöltött űrlap tartalma azonnal megjelenik a CRM rendszerben

Vevőjelöltek - Jelöltek, akikkel még nem lépett kapcsolatba, vagy azok az érdeklődők akik még nem jutottak el az üzletkötés fázisáig. Tipikus értékesítést előtámogató funkció

Lehetőségek nyilvántartása  - Nyilvántartható minden üzleti lehetőséggel kapcsolatos adat és információ (pl.: feladatok, tevékenységek, dokumentumok, értékesítési fázisok, valószínűségek, lezárási dátumok)

lehetosegek

 

Építsen egy adatbázist a termékek és szolgáltatások részére, kezelje mennyiségbeli készletét, árakat, és ezek segítségével állítson ki árajánlatot, megrendelést és díjbekérőt

Ajánlatok - Az árajánlat modulban segítségével rögzítheti, PDf formátumban elkészítheti, akár azonnal e-mailben csatolva küldheti partnerei számára árajánlatait. A rendszer minden legenerált adatlaphoz automatikusan növekvő ajánlati sorszámot generál

Megrendelések - Egy árajánlatból egy gombnyomással átmásolható minden adat (Partnert, partner címadatai, termék, ár, technológia adatok) a Megrendelésekbe, ahol az átvett adatot könnyedén módosíthatóak, pl. termék darabszáma, ára, terméksor kihagyása, vagy hozzáadása. A megrendelés lementése után a megrendelés PDF-be generálható, kinyomtatható, emailben a partnereknek elküldhető. Ha a partner visszaigazolja megrendelést rögzítésre kerül a partner által adott megrendelési szám az adatlapon

Díjbekérők - A kiküldött ajánlat vagy megrendelés alapján díjbekérő számla generálható PDF formátumban, ami egy gombnyomással e-mailben elküldi a rendszer az integrált e-mail rendszeren keresztül a megadott e-mail sablon alapján

Vagyontárgyak - pontos, naprakész és áttekinthető kimutatás a cég vagyontárgyairól, ingatlanairól és ingóságairól

Termékek - Minden paraméterével rendszerezetten nyilvántartja például 1 darab terméknek mennyi a súlya. Bármennyi csoport egyedileg létrehozható. Kereshető a termék nevében és betűsorrend szerint alakítható a lista. Vonalkód esetében a vonalkód is felvihető a termék mellé. A mennyiségi egység nevének hossza egyedileg állítható. Több cikkszámot kezel, azaz beszállítói és vevői cikkszámot is. Több mennyiségi egység megadható egy termék esetében

Szolgáltatások - szolgáltatásait minden paraméterével rendszerezetten nyilvántartja, hogy üzletkötői lássák milyen szolgáltatásokat kell is ajánlani az ügyfelek részére

Csomagárak - egyedi funkciója, hogy különböző árlistákat tehetünk vásárlói csoportokhoz az Ön üzleti kapcsolatainak ápolására

Beszállítók - az összes beszállító adatainak tárolása, melynek segítségével Ön akár automatikusan is rendelhet

Beszerzések - ez egy kereskedelmi bizonylat, ami szükséges a szállítói megrendelések leadásához, ami tartalmazza a megrendelt termékeket, szolgáltatásokat a költségek mellett a feltételekkel együtt

PDF Sablon - Az előre kitöltött ügyfél adatlapon szereplő információkat a rendszer a felparaméterezett dokumentumokba betölti, legenerálja az egyedileg elkészítendő árajánlatokat, szerződéseket, díjbekérőt, teljesítési igazolást és egyéb dokumentumokat az előre felvitt sablonok alapján

Folytassa az ügyfeleinek kezelését, bárhol ahol éppen van.

Tekintse meg hol tart, szerkesszen, adjon feljegyzéseket az ügyfelei mellé.

Automatikus bejelentkezés mobilon hívások naplózásával. (Android, Blackberry 10.3) 

Állítsa be riasztásait a teendők és az események mellé.

Importáljon vevőjelölteket, névjegyeket és készítsen fotót a névjegykártyákról.

És még ennél több...

Android, Blackberry (10.3.0), iPad, iPhone

somacrmmobilon

Ingyenesre regisztráció

Elolvastam és megértettem az Általános szerződési feltételek-t!
Elolvastam és megértettem az Adatvédelmi nyilatkozatot!
 

Jelen webhely sütiket (Cookie-kat) használ szolgáltatásainak működése, fejlesztése, statisztikai adatgyűjtés, valamint a felhasználói élmény fokozása érdekében. A Webhely használatával a felhasználó elfogadja a sütikre vonatkozó alábbi irányelveket, valamint adatvédelmi nyilatkozatot. További Információ