Kérések exportálása külső forráshoz

Ha szeretné, hogy az adatai egy táblázat formájában legyenek, exportálhatja a Kérés rekordjait azonnal.

Adatok exportálásának lépései

  1. Kattintson a Kérések fülre
  2. Kattintson a További gombra > Exportálás
  3. A Rekordok Exportálása oldalon a következő opciókat találja majd
  • Kiválasztott rekordok exportálása
  • Adatok exportálása az aktuális oldalról
  • Minden adat exportálása

4. Kattintson a Kérések Exportálása gombra

Kérések társítása egyéb rekordokkal

Ez a Kérések teljes körű nézetében jelenik majd meg egyéb modulokkal és fenntartja a naplójának teljes történetét.

A következő adatokat követheti nyomon a Kérések Modulban

Tevékenységek :         Beütemezhet egy Tevékenységet

Dokumentumok:         Meglévő dokumentumok társítása Kérés rekorddal

Frissítés:      Mutatja az összes eseményt és Teendőt amelyek befejezettek vagy státuszuk megtartottra változott

Szolgáltatások: Meglévő Szolgáltatások társítása Kérés rekorddal

Projektek: Meglévő Projektek társítása Kérés rekorddal

Szolgáltatás Szerződések: Meglévő Szolgáltatás Szerződések társítása és ügyfélszolgálati példányok nyomon követése

E-mailek konvertálása Kérésekhez (Email alapú Kérések)

Konfigurálhatja az Email Vizsgálót a SOMACRM-ben, hogy automatikusan konvertálja az e-maileket kérésekbe. Email Vizsgáló továbbá frissíteni tudja a meglévő kéréseket, ha a bejövő e-maileknek kérés azonosítója van a Tárgyban. Ha Ön szerkesztett e-maileket, az kivonhat értékeket az email Szövegtörzséből a Kérés mezők kitöltésére.